top of page

Spotřebitelé vs. klimatická krize

Vnímají spotřebitelé ekonomické dopady klimatické krize na vlastní domácnosti? A jak se na ně připravují? Unikátní data ukazují, zda si domácnosti vytváří finanční rezervu, nebo které investice do udržitelných řešení jsou pro ně zajímavé.

Průzkum vznikl pro byznys platformu Změna k lepšímu ve spolupráci s agenturou Omnicom Media Group. Na otázky odpovídal začátkem října 2023 reprezentativní vzorek 500 spotřebitelů a spotřebitelek ve věku 15-64 let.

Čísla mluví jasně:

43 % respondentů míní, že změna klimatu bude mít ekonomický dopad na jejich domácnost v následujících 10 letech.

Pouze 19 % si ale vyčlenilo prostředky za tímto účelem.

Jen 24 % dotazovaných je ochotných za elektřinu z obnovitelných zdrojů platit více, než ze zdrojů jiných.

Prolistujte si připravené grafiky k jednotlivým otázkám průzkumu:

 Pro plná zdrojová data prosím kontaktujte Magdalenu Láskovou.

Jsme byznys platforma Změna k lepšímu pro firmy, která vidí v udržitelnosti příležitost. Přihlaste se k newsletteru a získávejte pravidelně informace o zelené transformaci. Nebo se rovnou staňte členem a zařaďte se mezi progresivní firmy českého byznysu.
bottom of page